Förlåt, jag tar tillbaka!

Tjohej!

Jag får ta tillfället i akt och be om ursäkt för mitt förra inlägg där jag utgav mig för att attendera spelningen med Ill Bill och Arsonists. Det blev icke så :( Men peppen fanns inte riktigt där. Det har varit en del bra spelningar här i stan sen augusti så man var väl lite mätt (eller slapp?).

Anyways, i december kommer ju Pete Rock & CL Smooth! DJ Grass har utlovat en kanonspelning, med bakgrund av spelningen i Sthlm förra året. Det blir nåt i hästväg som Peter North!

http://www.ticnet.se/PETE+ROCK+%26+C.L.+SMOOTH-biljetter/event/PVB1214

Nu får jag fixa nya handskar och bege mig ut och kicka lite vinter-rumpa.
Nåväl, men jag gjorde ett klassiskt misstag att lägga ifrån mig mina handskar precis jämte sätet på vagnen....

Vi saejör så duu!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0