På minuten

Godkväll!

Efter en fantastisk fredag med älsklingen och vänner samt Familjen+Lovisa Negga, landar jag nu i söndagskvällens mörka och tysta vagga.

Johan, Andreas Tilliander och Ninsun Poli


Jag har tänt ett ljus för min farfar som skulle fyllt 89 år idag.
Jag fick veta att jag liksom han alltid timade tågavgångar i sista sekunden :)
Men på senare år var det snarare tvärtom.
Då var han antingen ute i god tid, eller så kom han och farmor precis i tid till kalas eller middagar.

Det har som vanligt också varit en helg i sportens tecken.
Innebandyn i lördags var av hård, tuff och intensiv karaktär.
Det delades ut armbågar, det slashades, det flippades klubbor och själv slog jag knät rakt i det "fina" parkettgolvet!


Sedan har det mest handlat om fotboll, med Roma-segern som höjdpunkt i skrivande stund.
Jag har även vunnit lite på bwin. Jag blev introducerad till system-spelande av Alex och det kunde inte börjat bättre!

Nu fortgår aftonen med blockljus (i ditt ansikte!?), mackor och senare; Palermo-Genoa.

Arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0