Städer som den här

Goddag!

Make it rain on dem hoez! Närå, men om 2 dagar kommer han ut och då släpps även Tha Carter IV. Jag har lovat mig själv att lyssna igenom alla hans Carter-skivor (albumen får man ge en chans, mixtapen pallar jag inte :))

Samtidigt som han regnar ut sig grejer, regnar det i "the second biggest city in Sweden." Men det är ju en tisdag så det spelar ingen roll. En tisdag behöver ju en nisch så varför inte regn?

En roligare nisch är väl typ, tv-spel, film, god mat eller Champions League!

I alla fall. Såg att man kan ladda upp filmer till blogg.se via iphone och android-mobiler. Jag har en ny mobil, men vad den är får man väl fråga SE om. Jag håller mig dock lite i bakgrunden och väljer mina egna inställningar så att säga.

Till sist vill jag tipsa om en spelning på fredag i Gbg:

Familjen@Parken 5/11
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0