Spännande höst

God kväll!

Börjar få upp ångan med det här nu!

Jag slängde iväg en ansökan till komvux idag. De har ändrat en del i systemet, mycket till det bättre. Jag hoppas bara min ansökan var god nog. Jag sökte ju till augusti 09 men utan att komma in. Denna gång kör jag med lite senare start. Jag hoppas det ska funka för mig (om jag kommer in). Jag ser med tillförsikt fram emot att studera igen anyway.

En annan grej jag tänkte plocka upp igen är DJ:andet. Jag grejade lite med hemsidan som fortfarande är uppe här: Jazzpher.com
Jag kollade även djportal.nu och det hade hänt lite saker med den sidan också. Men det första jag ska göra är att styra upp min utrustning och fundera på hur jag ska göra med Jazzpher Music.

För nu är hösten här, med nystarter av allt möjligt. Jag såg att björkarna här ute börjat få några gula löv. Fantastiskt! Eller ja, inte så värst men så är det i alla fall.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0