The weatherman

God...eftermiddag?

Ännu en solig skön september-dag. Den här perioden gillar jag, det är fortfarande ganska varmt i luften och en ren skön luft på något sätt. I alla fall där jag bor. Igår kom det lite sommarregn med mygg som självmordspiloter. Men det var lugnt, vindstilla osv.

Nog om vädret.

Igår var en fantastisk dag med mys, fotboll, vin och mera mys :)

Wernbloom blev hjälte i vad som till en början var en ganska seg match där Ungern kontrade ganska giftigt. Jag var inte så fokuserad på matchen, men det hände en del på skadefronten med Svensson ut efter bara 30 minuter och senare Elmander. Jag har ett svagt minne av att jag såg Wilandh i målet, och fick se i tidningarna idag att Isaksson skadat sig och bytts ut i halvtid!
Men det blev ju en skön 2-0-seger till slut, precis som jag förutspått fast med andra/annan målskytt än jag tippat.


Dancehall-klubb

Ikväll blir det Street Swag@Boteco Bar (Stars n bars)!


Tills nästa gång säger jag...peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0